Premium Campagnes / 20 JUNI 2025, 13:10:46 Het wordt loeiheet op het Festival op de Ring, maar gelukkig is er het Amsterdams Raketje Ola-ijs lanceert speciaal voor Amsterdam 750 de Amsterdam Raket, een ijsje in de rood-zwarte kleuren van de stad.
Premium Merkstrategie / 19 JUNI 2025, 15:55:11 Talpa Network neemt belang in boekingsplatform ShowBird ShowBird sluit mediapartnership om naamsbekendheid te vergroten
Premium Merkstrategie / 18 JUNI 2025, 12:00:41 Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven Jury kiest finalisten in drie categorieën voor Nationale Naamprijs 2025.
Premium Martech / 18 JUNI 2025, 10:00:00 Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Gedragsverandering / 17 JUNI 2025, 15:00:00 Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Premium Merkstrategie / 17 JUNI 2025, 11:00:00 Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap' Basart kwam weinig gezonde tussendoortjes tegen in het schap. Daarom richtte ze in 2014 BitesWeLove op. Hoe gaat het met het foodmerk?
Premium Merkstrategie / 16 JUNI 2025, 12:00:00 Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten Een sterke merkidentiteit is key. Oosterhout en Van der Poel onderzoeken hoe je met de juiste positionering consumenten kunt aanspreken.
Carriere / 15 JUNI 2025, 18:07:00 Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 Emily van Waardenburg van Praxis sleept de award Future CMO of the Year binnen.
Premium Bureaus / 13 JUNI 2025, 15:47:51 Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid 'We zien veel inwisselbaar behang', aldus het ervaren reclame-duo.
Merkstrategie / 12 JUNI 2025, 11:12:49 Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer Ondanks de vele tijd die we besteden aan tv, films en series zetten merken niet in op entertainment. Dat is een gemiste kans.
Partnerbijdrage / 12 JUNI 2025, 10:31:22 Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Campagnes / 10 JUNI 2025, 16:45:45 Hoe spelen merken in op unhinged-verhalen en de I’m quitting-satire? In deze derde editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: 'to be unhinged' en 'I'm quitting'.
Merkstrategie / 5 JUNI 2025, 13:59:54 Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 Londen Anne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Merkstrategie / 4 JUNI 2025, 11:43:14 Whole Body deo: creëert Dove hier stiekem weer een vrouwenprobleem? NIEUW PRODUCT. GELUKT? In deze rubriek beoordeelt Hubert van Wensen nieuwe producten.
Partnerbijdrage / 30 MEI 2025, 10:00:00 Groot denken met een kleiner budget: 6 praktische tips Steven Bakker, Field Salesmanager bij DPG Media, deelt 6 slimme marketingtips voor lokale ondernemers die je morgen al kunt toepassen.
Premium Merkstrategie / 29 MEI 2025, 23:24:18 'Game-professor' Joost van Dreunen: ‘Games bieden een nieuw ‘relatiemodel’ voor merken en publiek’ Hoe kijkt Van Dreunen naar de potentie van merken in de games-markt?
Premium Campagnes / 27 MEI 2025, 21:23:31 ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes Ook Triodos Bank, Vivera, Brouwerij 't IJ en het Rode Kruis presenteren nieuw werk.
Premium Merkstrategie / 27 MEI 2025, 10:41:13 Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS Hema heeft in 2024 het verkoopvolume en het aantal klanten zien stijgen. De omzet en winst stegen hierdoor, ondanks hoge kosten.
Premium Merkstrategie / 26 MEI 2025, 07:31:35 Reclamefolderreus Spotta gaat met postbezorging concurrentie aan met PostNL Spotta heeft zich deze maand officieel geregistreerd bij de ACM, toezichthouder op de postmarkt
Premium Reputatie & crisis / 22 MEI 2025, 13:52:18 Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ Twee jaar had Judith Coster nodig om Rabobank een nieuw profiel te geven. Al die tijd bleef ze op de achtergrond. Tijd voor een gesprek.